Мы - сертифицированные партнеры Google
Обратный звонок
facebook besplatnoye prodvizshenie gruppy

15 порад по веденню акаунта в Facebook

Время чтения: 7 минут
05.01.17

Кількість передплатників в Facebook залежить не тільки від контенту і просування рекламних постів, але і від правильного оформлення і ведення акаунта. Звернемо увагу на кілька простих, але важливих аспектів для більш ефективного просування в Facebook.
1. Оригінальна обкладинка. Більшість користувачів соцмереж – візуали (це стосується не тільки Instagram). Обкладинка повинна привертати увагу, ви можете змінювати її періодично, просувати конкретний продукт або анонсувати акції, спеціальні пропозиції. Обкладинка повинна бути впізнаваною і привабливою зовні. Наприклад, ось така обкладинка стояла в сезон новорічних свят в офіційному співтоваристві Facebook компанії Samsung Mobile.

cover facebook
2. Не забувайте про адресу сторінки. Випадковий набір цифр важче запам’ятати: в налаштуванні Facebook дозволяє змінювати адресу на читабельний і зрозумілий. Для цього потрібно зайти в меню Налаштування, вибрати пункт «Інформація сторінки» / «Редагувати веб-адреса на Facebook». Змінювати адресу можна тільки один раз.
3. Заповнюйте всі розділи в «Інформації сторінки». По-перше, повністю заповнена сторінка краще сприймається користувачами як більш достовірна. По-друге, вона краще індексується у внутрішньому пошуку соціальної мережі.
4. Розкажіть друзям про Вашу сторінку. Не забувайте про те, що в Facebook є функція автоматичної розсилки запрошень в Ваше співтовариство або на публічну сторінку друзям і email-контактам. Навіть якщо тематика акаунта далека від кола Ваших знайомих і друзів, зайвий лайк або репост на сторінці зайвим не буде.
5. Проставте посилання на Facebook акаунт в Твіттері LinkedIn. Посилання клікабельне і відображається зліва в меню, як на прикладі нижче.

facebook link twitter
6. Попросіть співробітників вказати адресу Вашого акаунта в Facebok в графі «Робота та освіта».
7. Налаштуйте особисті акаунти так, щоб в оцінках «Подобається» завжди світилася ця сторінка. Для цього потрібно зайти в пункт меню «Ще» / «Управління вкладками» – і поставити галочку навпроти позначок «Подобається». Видаліть зайві позначки так, щоб на перших місцях світилася необхідна сторінка.

kak nastroit razdely facebook
8. Дякуйте передплатникам. Спочатку при невеликому щоденному потоці відвідувачів сторінки можна індивідуально дякувати кожному підписнику. В подальшому можна робити пости з круглими цифрами 1000 передплатників, 15000 і так далі. Це хоч і здається банальним, але до сих пір ефективно.
9. Відредагуйте підпис email в Яндексі, додавши посилання на просувний аккаунт в Facebook. Для цього на пошті потрібно зайти в розділ «Налаштувати» і відредагувати інформацію про відправника. Подібну можливість пропонують і інші поштові сервіси.
10. Публікуйте контент регулярно. За статистикою, краще регулярне додавання постів один або два рази на день, ніж одноразова публікація від трьох і вище. Хороший контент просто не може створюватися масово, однією публікації в день, але регулярно – буде досить. Розбивайте час публікації для того, щоб отримати максимальний органічне охоплення.
11. Відстежуйте контент конкурентів. Для цього використовуйте сервіс Popsters або Sharegrab – відстежуйте найпопулярніші пости вашої тематики і використовуйте їх для власного просування.
12. Вивчайте статистику. У рекламному акаунті слід зайти на вкладку «Статистика», в якій ви зможете відслідковувати охоплення і залученість від кожної публікації, динаміку відміток «Подобається» сторінки, підлога / вік аудиторії та ін.
13. Не забудьте брендувати зображення. Навіть якщо у вас немає штатного фотографа, стокові картинки будуть виглядати краще в фірмовому стилі. Наприклад, простий логотип McDonald’s дозволяє об’єднати різнопланові фотографії.

facebook account mcdonalds
14. Закріплюйте кращі публікації. Публікації з хорошим охопленням або промо-пости краще закріплювати у верхній частині сторінки. В меню «Управління вкладками» налаштуйте порядок, в якому розділ з публікаціями буде вгорі – тоді користувачі при попаданні на сторінку будуть бачити дві останні публікації або закріплені пости.
15. Використовуйте CTA кнопку. Facebook дозволяє закріплювати кнопку заклику до дії безпосередньо під обкладинкою акаунта або в рекламних постах. Варіацій кнопок – кілька. Наприклад, під наведеною вище обкладинкою спільноти Samsung Mobile розташована кнопка «Дивитися відео», при натисканні якої користувач потрапляє на сторінку сайту з презентацією серії Galaxy. За допомогою таких кнопок можна збільшити трафік на цільові сторінки сайту.
Це лише невелика частина тих змін, які Ви можете вже сьогодні реалізувати в своєму акаунті. Всі інструменти безкоштовні – просто спробуйте!

Появились вопросы ?

У нас есть ответы

Любые вопросы относительно нашей деятельности и предлагаемых продуктов мы с радостью обсудим в теплой атмосфере. Мы будем рады вам и вашим вопросам, задачам, проектам.

Обсудить проект

ОБСУДИМ ПРОЕКТ?

заполните ваши контактные
данные, мы вам перезвоним и уточним все детали

Это поле обязательное для заполнения

Некорректный ввод

Это поле обязательное для заполнения

Некорректный ввод

данные не передаются 3-м лицам

заполните ваши контактные
данные, мы вам перезвоним

Это поле обязательное для заполнения

Некорректный ввод

Это поле обязательное для заполнения

Некорректный ввод

данные не передаются 3-м лицам